Menu
Logo thuisonderhoud.nl
Procesaudit en Risicomanagement

Procesaudit en Risicomanagement

Thuisonderhoud biedt de mogelijkheid uit om een audit uit te laten voeren op de verschillende aan onderhoud gerelateerde processen, zoals:

  • Verhuur- en mutatieproces;
  • Afhandelen van reparatieverzoeken;
  • Uitvoeren van huurdersonderhoud voor klanten met een service-abonnement;
  • Afhandeling van schade aan de opstal;

Output van een uitgevoerde audit is een rapportage van bevindingen en een aparte rapportage met adviezen.

Thuisonderhoud biedt ook een risico-analyse aan voor aan onderhoud gerelateerde processen. Hierbij wordt zowel de interne organisatie als de samenwerking met onderhoudspartners betrokken. Hierbij staan een aantal aan risicomanagement logisch verbonden vragen centraal:

  • Per proces: wat zijn de (niet-) financiële risico’s vanuit verschillende perspectieven (kosten, klant, corporatie, onderhoudspartner, belanghouders, imago)?
  • Welke risico’s is de corporatie bereid te dragen en kan de corporatie ook dragen?
  • Op welke wijze kunnen risico’s worden verlegd en/of gedekt?
  • Wat is de impact vanuit verschillende perspectieven als een onzeker voorval (gekwalificeerd als risico) zich daadwerkelijk voordoet?

Uiteraard kan de corporatie en/of vastgoedbeheerder desgewenst extra onderzoeksvragen aan de risico-analyse toevoegen!

Output van de risico-analyse is een rapportage van bevindingen en een aparte rapportage met adviezen.

Wilt u weten of u ‘in control’ bent en zicht heeft op de aan onderhoud gerelateerde risico’s? Laat uw gegevens achter via het contactformulier en wij nemen op korte termijn contact met u op.


© Copyright - ThuisBV | Algemene voorwaarden | Privacy statement
© Copyright - ThuisBV
scrolltotop