Projectleider ‘Kostenbesparing Niet Planmatig Onderhoud’ (2013-2014)
Integrale aanpak Niet planmatig onderhoud
- Herverdeling taken, verantwoordelijkheden en bevoegdheden;
- Uitwerken nieuwe procuratieregeling;
- Procesmanagement RO+MO;
- Training en coaching management en medewerkers;
- Herijken van bestaande Onderhouds ABC en service-abonnement huurdersonderhoud;
- Voeren van onderhandelingen over nieuwe prijsafspraken met externe onderhoudspartners;
- Borging van kwaliteit van het uitgevoerde werk en kwaliteit van de dienstverlening;
- Ontwikkeling van stuurinformatie op tactisch en operationeel niveau.
Behaalde resultaat:
Deze aanpak heeft vanaf 2014 geresulteerd in:
- Kostenbesparing op het niet planmatig onderhoud van 14% (circa € 1.000.000,-) op jaarbasis;
- Bestendiging van de samenwerking met de bestaande onderhoudspartners;
- Impuls voor meer resultaatgericht werken door medewerkers van Trivire.