Marktconforme inkoop van dagelijks onderhoud levert op jaarbasis gemiddeld € 50,- tot € 70,- per woning op. Concreet betekent dit een (directe) kostenreductie op RO+MO van 15-20%. Wij bieden de inkoop aan van bouwkundige werkzaamheden, loodgieter, electra, schilder, ontstoppingen, glasherstel en asbestsanering. De corporatie bepaalt zelf of de gesprekken over nieuwe prijsafspraken worden gemaakt met de vertrouwde, eigen onderhoudspartners of dat deze (ook) met nieuwe onderhoudspartners worden gevoerd. Wij kunnen het hele onderhandelings- en (eventueel) selectietraject verzorgen / begeleiden van kennismakingsgesprek tot en met vastlegging van nieuwe (prijs-)afspraken op het terrein van kosten, klant, kwaliteit en proces in een raamovereenkomst met Service-Level Agreement (SLA). Dit betreft o.a. (ondersteuning bij) interne en externe communicatie, voeren van de onderhandelingsgesprekken, rapporteren van het onderhandelingsresultaat aan het management, voorbereiden van een directiebesluit inzake o.a. (prijs-)afspraken en eventuele selectie van een onderhoudspartner, vastleggen van gemaakte afspraken in een overeenkomst etc.
Wanneer is er sprake van een geslaagd inkooptraject?
Wat is de doorlooptijd van een inkooptraject?
Interesse?
Laat uw gegevens achter via het contactformulier en wij nemen op korte termijn contact met u op.