Menu
Logo thuisonderhoud.nl
Lean management

Lean management

Woningcorporaties en vastgoedbeheerders ontdekken in toenemende mate de meerwaarde van continue verbetertrajecten op basis van de LEAN-filosofie. Werken aan procesverbeteringen, samen met medewerkers en partners, teneinde maximaal klantwaarde te kunnen toevoegen en faalkosten te kunnen reduceren. Concreet betekent dit bij aan onderhoud gerelateerde processen bijvoorbeeld dat:

  • reparatieverzoeken vaker in 1 huisbezoek worden afgehandeld (de klant hoeft minder vaak thuis te blijven; meer rendement voor de onderhoudspartner);
  • administratief ‘papierwerk’ tot een minimum wordt beperkt;
  • er een niet meer dan strikt noodzakelijk aantal contact- en afstemmingsmomenten zijn (tussen klant-corporatie-onderhoudspartner);
  • leegstandsdagen bij mutaties tot een minimum beperkt blijven;

Thuisonderhoud heeft gecertificeerde LEAN-consultants is haar netwerk die teams kunnen begeleiden in het stapje-voor-stapje verbeteren van aan onderhoud gerelateerde processen.

Wij kunnen tevens de directie en management van een organisatie adviseren en begeleiden in het succesvol opstarten van een nieuw LEAN-traject. Wat is de rol van de directie en het management en wat moeten zij vooral wel en niet doen om een succesvol LEAN-traject te faciliteren?

Interesse?

Laat uw gegevens achter via het contactformulier als u een LEAN-consultant zoekt die de onderhoudsprocessen ‘in de poriën’ heeft. Wij nemen dan op korte termijn contact met u op.

 


© Copyright - ThuisBV | Algemene voorwaarden | Privacy statement
© Copyright - ThuisBV
scrolltotop